کد خبر: ۹۰۲۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۴

هفته بیست و دوم لیگ برتر|سپاهان و تراکتور به دنبال برد نوبرانه!

دو مسابقه پایانی هفته بیست و دوم در آبادان و تبریز برگزار می‌شود و سپاهان و تراکتور مقابل حریفان دنبال اولین برد سال جدید هستند.
هفته بیست و دوم لیگ برتر|سپاهان و تراکتور به دنبال برد نوبرانه!
آفتاب‌‌نیوز :

نگاهی به دو بازی آخر هفته می‌اندازیم که سپاهان و تراکتور دو مدعی دیگر لیگ به مصاف حریفان می‌روند:

نفت آبادان – سپاه؛ تقابل زردپوشان اصفهان با مدیرعامل سابق!

صنعت نفت آبادان برای ماندن در لیگ برتر سومین سرمربی فصل خود را هم آورد و فراز کمالوند مدیرعامل سابق خیبر خرم آباد را به عنوان سرمربی انتخاب کرد! فراز سابقه طولانی و درخشانی در حفظ تیم‌ها در لیگ برتر دارد و بیشتر سرمربی است تا مدیرعامل، اما این هم از عجایب فوتبال ماست.

صنعت نفت با ۳۳ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را دارد و باید به مصاف تیم سپاهان اصفهان با ۴۰ گل زده برود تیمی که زهردارترین تیم لیگ است و فقط مقابل تراکتور هفته گذشته موفق به گلزنی نشد! با این حال سپاهان ۳۸ امتیازی با یک مسابقه کمتر در رده چهارم جدول است رتبه‌ای که قطعا هوادران بی شمارش را راضی نمی‌کند، اما نفت آبادان برای جلب رضایت هوادارانش باید بتواند مثل فصل گذشته در لیگ برتر بماند.

نفت در حالی باید سه امتیاز این بازی را بگیرد که از سال ۱۴۰۰ تاکنون حتی یک امتیاز هم از سپاهان نتوانسته بگیرد و همیشه مقابل سپاهان بازنده بوده است. سپاهان در صورت برد در این بازی به بازی‌های پایانی لیگ امیدوارتر می‌شود تا شاید خود را به پرسپولیس و استقلال برساند یا بتواند از تراکتور سبقت بگیرد. زردپوشان اصفهانی هم برای اولین برد سال به برزیل ایران سفر می‌کنند، اما می‌دانند این مسابقه مثل بازی رفت آسان نیست که ۴ بر یک پیروز شدند

تراکتور تبریز- آلومینیوم اراک؛ اولین برد سال؟

تراکتوری سال را با یک مسابقه خاطره انگیز و رکوردی آسیایی آغاز کردند حضور بیش از ۷۵ هزار تماشاگر در مسابقه معوقه با سپاهان نه فقط تبریز که کل فوتبال ایران را به وجد اورد. یکی از پرتماشاگرترین مسابقات قاره آسیا هفته گذشته با حضور تبریزی‌ها برگزار شد تا حتی الهلال و النصر با داشتن ستاره‌های بین المللی هم حسرت دیدن چنین ورزشگاه لبریز از تماشاگری را داشته باشند!

تراکتور در آن بازی گلی نزد و امتیاز‌ها را با سپاهان تقسیم کرد، اما اکنون با ۳۹ امتیاز در رده سوم جدول لیگ ایستاده و ۷ امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد شاید جبران این فاصله کمی بعید به نظر برسد، اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست!

تراکتوری‌ها در بازی رفت ۴ بر صفر آلومینیوم را شکست دادند و حالا به دنبال یک برد خانگی دیگر هستند تا با یک پیروزی نوبرانه خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند. آلومینیوم اراک هم با ۲۹ امتیازدر رده هفتم جدول است در بازی نخست مقابل هوادار به تساوی رسید و شاید در دومین مسابقه هم به دنبال مساوی باشد تا دست خالی از تبریز بازنگردد و جبران باخت دور رفت را با یک مساوی بکند

ادامه برنامه مسابقات هفته بیست و دوم

یکشنبه ۱۹ فروردین

گل گهر سیرجان - پرسپولیس- ساعت ۱۹ - ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

پیکان تهران- استقلال خوزستان- ساعت ۱۹ - ورزشگاه پاس قوامین تهران

فولادخوزستان- هوادارتهران- ساعت ۱۹:۱۵ - ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

دوشنبه ۲۰ فروردین

صنعت نفت آبادان- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - ساعت ۱۹:۱۵ - ورزشگاه تختی آبادان

تراکتور تبریز- آلومینیوم اراک - ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه یادگار امام تبریز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین